Forum ASG, Airsoft, survival Strona Główna
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zasady "jeleniogórskie"
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ASG, Airsoft, survival Strona Główna -> Współpraca ;)

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ragnar
pobudzony okopowy



Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Śro 18:55, 19 Lis 2008    Temat postu:

Mysle, ze to dobry pomysl. Tylko wtedy musialbym sie z daleka od budynkow trzymac. Bo w kalachu jest 380.

Chyba ze mozna sie dogadac co do granicy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
konar
pobudzony okopowy



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieplice


PostWysłany: Śro 18:55, 19 Lis 2008    Temat postu:

myśle ze 400 bedzie full jeżeli chodzi o budynki a jeżeli ktos ma więcej to w budynkach tylko singiel:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stalker
pobudzony okopowy



Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 786
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra/ Dziwiszów


PostWysłany: Śro 19:16, 19 Lis 2008    Temat postu:

Co?! 400 do budynków? Jak na mój gust to za dużo, zdecydowanie za dużo, nie przesadzajmy z tymi fpsami. Myślę że tak jak Dziki podał - 350 będzie bardzo dobrze. 350 spokojnie wystarczy, a o niefortunny strzał w twarz nie trudno, a sporo osób używa masek z siatką, więc 400 to za dużo.

Ewentualnie można by do 400 wprowadzić w budynkach krótkie serie, ale na to bym nie liczył xP Dla innych krótkie serie to będzie 3-4 strzały, dla innych 10-15 (bo tak mu się wydawało..)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ortall( JJ brother)
ospały okopowy



Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Maciejowiec


PostWysłany: Śro 21:53, 19 Lis 2008    Temat postu:

bedzie ciężko mi z JJem bo mamy w gnatach 420-440 fps a pistolety to każdy wie jakie mamy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stalker
pobudzony okopowy



Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 786
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra/ Dziwiszów


PostWysłany: Czw 7:47, 20 Lis 2008    Temat postu:

Po to właśnie są pojedyncze strzały :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczypek
ospały okopowy



Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra


PostWysłany: Czw 15:36, 20 Lis 2008    Temat postu:

chyba że po prostu powiedzmy ograniczenie do np. 450 i ZAWSZE ogień pojedynczy. to byłoby uczciwe i nie byłoby niedoprecyzowanej definicji "serii" Wink
jeśli o mnie chodzi to ja zawsze biegam na semi bo gram na real-capach Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szczypek dnia Czw 15:38, 20 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziki
pobudzony okopowy



Dołączył: 19 Lis 2007
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra


PostWysłany: Czw 16:28, 20 Lis 2008    Temat postu:

450 fps to dużo jak na budynki. Jakiego limitu by nie wprowadzać, to w budynkach zawsze pojedynczy. Musimy się tylko zastanowić na jaka moc godzimy się w przypadku CQB.
400 fps w budynku, zawsze na pojedynczym. I byłoby git. Zostajemy przy tym?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dziki dnia Czw 21:05, 20 Lis 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stalker
pobudzony okopowy



Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 786
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra/ Dziwiszów


PostWysłany: Pią 7:54, 21 Lis 2008    Temat postu:

Jestem za.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
konar
pobudzony okopowy



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieplice


PostWysłany: Pią 7:55, 21 Lis 2008    Temat postu:

Ja jestem za;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziki
pobudzony okopowy



Dołączył: 19 Lis 2007
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra


PostWysłany: Pią 19:16, 21 Lis 2008    Temat postu:

Zmodyfikowałem wprowadzajac wasze propozycje. Nadal jest to wersja robocza.

Zasady „jeleniogórskie”, wersja robocza

W pełni przyjmujemy zasady opracowane przez wmasg.pl i warrior.pl. Poniższe zasady są uzupełnieniem bądź uwypukleniem wybranych zasad tzw. „prawa asg”.

1. Zasady organizacji gier:

- gry winny być zapowiedziane i zaplanowane na minimum 3 dni przed ich rozpoczęciem;
- należy w terminie przygotowawczym ustalić zasady szczegółowe na jakich będą odbywały się gry (mechanika gry), np. respawny, zasady „mislimowe”, itp. Zasady te powinny być podane wraz z innymi informacjami o planowanej grze;
- zasady dotyczące mechaniki gry ustala organizator.

2. Zachowanie podczas gry:

- podstawą kontaktów pomiędzy graczami powinna być kultura osobista i wzajemne poszanowanie;
- zachowania wulgarne i agresywne będą skutkowały wykluczeniem danej osoby z gry;
- niedopuszczalne są akty wandalizmu (np. wybijanie szyb). Tereny rozgrywek są często własnością prywatna, a takie zachowania mogą nastawić właścicieli nieprzychylnie do naszego środowiska.

3. Warunki bezpieczeństwa:

a.środki ochronne:

-podstawowym środkiem ochronnym jest rozsądek i podporządkowanie się niniejszym zasadom;
-każdy gracz powinien zadbać o odpowiednią ochronę oczu;
-brak ochrony oczu, bądź niedostateczna ochrona wyklucza gracza z rozgrywki;
-za dostateczną ochronę przyjmuje się gogle bądź okulary ochronne wytrzymujące bezpośredni postrzał z repliki o mocy nie mniejszej niż 450 fps;
-na terenie gry obowiązuje bezwzględny nakaz noszenia ochrony oczu;
-na terenie respawna obowiązuje bezwzględny nakaz noszenia ochrony oczu;
-ochronę oczu można zdjąć jedynie w strefie bezpiecznej, wyznaczonej przed rozgrywką.

b.strzelanie z replik:

-bezwzględnie zabrania się przestrzeliwania replik w strefie bezpieczeństwa.
-przestrzelania repliki można dokonać jedynie na terenie gry lub w miejscu wyznaczonym przez organizatora („strzelnica”);
-zabrania się strzelania w oraz ze strefy resp. i strefy bezpiecznej;
-w strefie resp. replika powinna pozostawać w trybie zabezpieczonym („safe”);
-w strefie bezpiecznej replika powinna być zabezpieczona (tryb „safe”) i rozładowana. Magazynek powinien być odłączony.

c.broń biała:

-za zgodą organizatora może stanowić element wyposażenia;
-zakazuje się dobywania broni białej na terenie gry oraz w strefie resp. (jeśli organizator nie przewidział innych zasad);
-niezastosowanie się do ww. zasad grozi wykluczeniem z rozgrywki.

Gracze są zobligowani do dbania o to, by ww. zasady były przestrzegane.

4. Moc replik i sposób użytkowania:

a.ogólne:

-z replik o prędkości początkowej powyżej 450 fps można prowadzić jedynie ogień pojedynczy;
-maksymalna, dopuszczalna moc replik to 500 fps;
-za pozwoleniem organizatora/ innych graczy mogą zostać dopuszczone repliki o mocy większej niż 500 fps. Pozwolenia udzielane są indywidualnie;
-strzały z przyłożenia są niedozwolone;
-zakaz strzelania „na ślepo”;
-palec kładziemy na języku spustowym jedynie gdy mamy zamiar oddać strzał (tzw. trigger discipline).

b.teren otwarty i zurbanizowany:

-brak ograniczeń w rodzaju prowadzonego ognia przez repliki o mocy mniejszej niż 450 fps.

c.CQB (budynki):

-repliki o mocy mniejszej niż 400 fps;
-strzelanie tylko i wyłącznie w trybie „semi”;
-celujemy jedynie w rejony poniżej głowy, wyjątek stanowi sytuacja w której widoczna jest jedynie głowa;

5. Trafienie:

a. jeśli organizator nie przewidział innych zasad:
- trafienie w jakąkolwiek część ciała lub wyposażenia eliminuje gracza z dalszej gry;
- trafiony ma obowiązek krzyknąć „DOSTAŁEM” i wyjąć czerwona szmatę;
- trafiony schodzi z terenu gry w taki sposób by nie przeszkadzać w rozgrywce (np. odczekuje aż akcja przesunie się w inne miejsce);

b. nieuczciwi gracze:
- w razie gdyby ktoś nagminnie nie przyznawał się do trafień, należy zwrócić uwagę organizatora na postać nieuczciwego gracza. Zabrania się używania wulgaryzmów w stosunku do innych graczy;
- należy wziąć pod uwagę fakt, że nie zawsze postrzał jest odczuwalny!

6. Pirotechnika:

Zakazuje się używania pirotechniki. W przypadku zgody organizatora, określa on szczegółowe zasady użycia środków pirotechnicznych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Idź do strony Poprzedni  1, 2

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|| Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group || Designed by Port-All.Com ||
Regulamin